Translate

понеделник, 21 юли 2014 г.

Ваучерите

     От доста време в магазина ни имах нужда от ваучер за пазаруване- идва някой и иска да направи подарък, но се двоуми много какво да вземе - бижу или сувенир... и в крайна сметка взема ваучер на определена стойност, а човека за когото е предназначен идва при нас в магазина и си избира каквото му харесва. Та мисълта ми беше, че трябваше да ги направя доста отдавна, но все не ми оставаше време. Направих няколко и след това една позната мина през магазина ни, и реши да ми поръча и за нейния магазин такива. За съжаление съм пропуснала да снимам първите, които направих, но сега ще ви покажа тези от поръчката ми. Ето ги:



Ще ги включа тук: 

Чао за сега от мен
И хубав ден 

1 коментар:

  1. Hi, A lovely project, love the image and the gorgeous colours. Thank you for joining Crafting From The Heart this week. Good luck and we hope to see you again soon.
    Hugs Erin DT & Co Owner x

    ОтговорИзтриване