Translate

петък, 4 юли 2014 г.

За сватба

Случайно една от поръчките ми вчера беше за сватба и то в два много близки за мен цвята - бяло и бледо жълто. Понеже поне за мен това е цветова комбинация, която е мноооооого близка като тонове ми беше доста трудно и затова единият плик за парички беше в малко по-тъмно пясъчно жълто или цвят Сахара. Оказва се, че плика който поръчителката си взе не съм го снимала... за съжаление. :(  Сътворих това:


След два дни обаче, ми дойде музата и направих още една. Нея ще ви покажа в следващата публикация.

Ще я включа тук:
http://zabavlqtelstvo.blogspot.com/2014/07/blog-post.html
http://artbymiranchallenge.blogspot.com/2014/06/challenge-9-anything-goes.html

2 коментара:

  1. Such a wonderful creation with great attention to detail. Love the colours and embellishments. All the elements work so well together. It is perfect for our ninth ‘ANYTHING GOES’ challenge. Thanks for sharing your talent with us. Good luck.
    Hugs
    Desíre
    {Art by Miran Showcase DT Member}
    {Doing Life – my personal blog}

    ОтговорИзтриване
  2. This is such an elegant card, thanks for joining us at art by mi ran. Joey x

    ОтговорИзтриване