Translate

понеделник, 16 януари 2017 г.

Черно и бяло

Привет приятели!
Днес е понеделник и за да влезем в график с предизвикателствата в The Crazy Challenge     имаме ново от днес, т.e. две предизвикателства се засичат и имате по-големи възможности и по-широко поле за дейност. Следващите две седмици сме ви подготвили нова тема - " Черното се връща". Развихрете се и ни покажете проектите си. За мен лично си беше доста сериозно предизвикателство, защото обичам да ми е цветно - обичам цветовете, цветята и шаренките неща. А и живота за мен като цяло не е само черно и бяло, та ми трябваше доста вдъхновение, за да направя днешната си картичка. Нашите спонсори този път са чудесните Bugaboo Stamps

а това е моята картичка за днес ( надявам се да ви вдъхнови): 


Докато пишех днешната публикация в главата ми непрекъснато се въртеше песента на Георги Христов - "Черно и бяло" и затова тя е поздрав за вас от мен днес: 





Прегръдки от мен, Стефи



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.