Translate

петък, 28 август 2015 г.

Mix Media в коледно бяло

Здравейте момичета и момчета! 
Успях да се разпиша за първи път в предизвикателствата за микс медиа  на  Картишочките, защото одавна исках да го направя и сега то е MMП Четвърто: Нека да е зима, подаръци и студ да има! и съм мнооого доволна от себе си, но.... за това след малко.
Ето я картичката:


Като за начало бях решила, че ще използвам един от новите си шаблони за коледния фенер от Art Mania Shop  и структурната паста на Pentart, но сложих доста от течната част, за да мога да я разнеса по-добре и последва нагъване на хратията, което много ме дразни лично мен. Картичката стоя почти седмица между тежки книги, за да се изправи перфектно и да съм доволна от резултата. Използвах и два вида пандели, едната от които дантелена, шаблончета за изрязване 2-3 вида, печати, дистрес мастило и бяла акрилна боя и се получи това като краен резултат.

Лека нощ за сега от мен, милички
Прегръдки Стефи


Ще я покажа и тук:
http://hjcchallenge.blogspot.ca/2015/08/54-snowflakes-and-sparkle.html
http://mixedmediamojo.blogspot.com/2015/08/august-challenge.html
http://crazychallenge.blogspot.com/2015/08/cch-204-paper-piecing.html

2 коментара:

  1. Стефи, радвам се че успя да се класираш при нас с тази романтично-зимна картичка. Вярвам, ще видим още такива при теб през декември. А ние те очакваме отново при нас тези дни.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено ще се появя отново при вас, Кат - ужасно ми хареса ефекта от структурната паста и шаблона, а коледни картички ще има още доста със сигурност. :)

      Изтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.