Translate

петък, 21 март 2014 г.

Драки

  Тази картичка е за блогогодинката на JIJI и трябваше да е с фентъзи същество, но да не е фея. Имах си едно любимо драконче с много мила физиономиика и реших да го използвам в този проект. Още когато JIJI постави темата го оцветих и започнах да мисля как да изглежда като цяло картичката. Реших да използвам глитерна хартия, филц за цветята и едно чармче с драконче. Дните минаваха, ежедневните проблеми ме понасяха и когато реших да я сглобявам се оказа, че не мога да намеря къде съм прибрала Драки!!!!!!! Отново бързо трябваше да го оцветя и да се включа в почерпката на талантливката JIJI - малко умишлено на 21.03 - последният ден от срока. Днес нейният мъж има рожден ден -Джиджи, пожелавам ти да е много усмихнат и лъчезарен, щастлив и добричък, и много да те слуша и обича! 
Ето я картичката и понеже на рожден ден се ходи с подарък, ако ти харесва дракончето ще ти го изпратя. Пожелавам ти още много блогогодинки!!!




Ще я включа и тук:

2 коментара:

  1. Such an elegant card :-))
    I like the image and layout!
    Thanks for playing at Milk Coffee this time!
    Hugs, Andreja

    ОтговорИзтриване
  2. Стефииии! Драки е прекрасен! <3 Тъжно ми е малко за прототипа му, че се е изгубил, но съм сигурна, че ще го откриеш! :) И като го откриеш, предай му поздрави от мен! :D Благодаря за милите думи и пожелания! Нямам търпение да го видя на живо, стига да можеш да се разделиш с него, защото на твое място на мен сърце не би ми дало. :))) Благодаря ти, че се включи при мен! <3

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.